A Zabosfa KerTÉSZ Kft.

székhelye: 6787 Zákányszék, Zabosfa utca 1.
cégjegyzékszáma: 06-09-018916
adószáma: 23945531-2-06
telefonszáma: +36-62-644-869
honlap: www.zabosfa.hu
telefon

e-mail:

tárhelyszolgáltató:

+36-30-140-1222;

futar@zabosfa.hu;

Tárhelypark Kft.

a továbbiakban:  a Szolgáltató

jelen Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban ÁSZF) szabályozzák a Szolgáltató által üzemeltetett termékvásárlási lehetőséget biztosító online felületének (a továbbiakban a Zabosfa webáruház (www.zabosfa.hu/futar) használatának feltételeit.

Az Általános Szerződési Feltételekben használt fogalmak

ÁSZF A Szolgáltató által üzemeltetett Zabosfa Házhozszállítás általános szerződési feltételei, melyet a Szolgáltató több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, előre határoz meg és amelynek elfogadása a Zabosfa webáruház igénybevételének. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Zabosfa webáruház használatával, a termékek megrendelésével, a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos feltételeket, továbbá a fogyasztó jogaira vonatkozó részletes tájékoztatást. A mindenkori hatályos ÁSZF letölthető a Zabosfa webáruház oldaláról.
Zabosfa webáruház A Szolgáltató által működtetett internetes platform és szolgáltatás, melyen keresztül a Fogyasztók a Szolgáltató áltat forgalmazott termékeket házhoz szállítással meg tudják vásárolni.
Fogyasztó Fogyasztónak minősül minden 18. életévét betöltött nagykorú, természetes személy aki, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk) 8:1. § (1) bek. 3. pontja szerint szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

A Zabosfa webáruház használata

  1.      Belépés a Zabosfa webáruház
  • A Fogyasztó a https://www.zabosfa.hu/futar/ honlapon veheti figyelembe a szolgáltatást.
  • A belépést követően megjelenik az Zabosfa webáruház kínálata, ahol megtalálhatóak a Fogyasztók számára elektronikus úton történő megvásárláshoz hozzáférhetővé tett termékek.
  • A Fogyasztó szabadon böngészhet a Zabosfa webáruház kínálatában.

1.4.   A termékek fényképpel és az alábbi tájékoztatással szerepelnek:

  • a termék megnevezése
  • a termék kiszerelése (súlyban, csomagonként)
  • a termék fogyasztói ára forintban
  • a termék egységára (kilogrammonként, darabonként).

1.5.  A termékre történő kattintással a termékről bővebb tájékoztatást tekinthet meg.

1.6.  Az Zabosfa webáruház felületen feltüntetett árak forintban értendőek és az áfát tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő egyéb költségeket (pl. Szállítási díj) nem.

1.7.  A Zabosfa Házhozszállítás felülete sütiket alkalmaz, amelyekről a tájékoztatást a Fogyasztó „elfogadom” gombbal vesz tudomásul.

1.8.  Ezen a felületen keresztül lehet megrendelést leadni, itt adható meg a szállítási cím, illetve innen keresztül is elérhető az a felület, ahol a kiválasztott termékek és a rájuk vonatkozó árak megtekinthetők.

A vásárlás menete

Regisztráció

2.1.  A Zabosfa webáruházban történő vásárlás lebonyolításához nincs szükség a weboldalon regisztrációra.

Termékválasztás

2.9. A Fogyasztó a „Házhozszállítás” menüpont alkalmazásával tudja kiválasztani a termékeket. A termékek nevére kattintva megjelenik a termékek leírását tartalmazó termékoldal. A kiválasztott termékek a „Kosárba teszem” gombra kattintással listázásra kerülnek a „Kosár” menüben.

2.10. A kosár ikonra kattintva megtekinthetők az eddig kiválasztott termékek, azokat, vagy azok mennyiségét a Fogyasztó módosíthatja, törölheti. A Szolgáltató 3000,- forintnál kisebb összegű megrendelést nem teljesít.

2.11. A Kosár tartalma a „Rendelés véglegesítése” gombra történő kattintásig módosítható, vagy törölhető. A Szolgáltató minden nap a 12 óráig beérkezett rendeléseket összekészíti.

2.12. Bizonyos termékek esetén előfordulhat, hogy készlethiány esetén a Szolgáltató jogosult más, hasonló termékkel helyettesíteni. Az így házhoz szállított termékek darab/súly szerinti ára eltérhet az eredetileg kiválasztott termékek árától.

2.13. A Fogyasztó jogosult a helyettesített termékekre vonatkozó teljesítést visszautasítani.

2.14. Amennyiben a Fogyasztó nem kíván több terméket kiválasztani, a „Pénztár” gombra kattintva léphet tovább.

A szállítási időpont

2.15. A Szolgáltató hétfőtől péntekig munkanapokon 8:00 és 16:30 között szállítja ki a megrendelt termékeket.

2.16. A szállítási nap rendszerint a rendelés leadását követő első munkanap.

2.17. A házhozszállítás díja 15 000 Ft alatt 899 Ft, míg 15 000 Ft-tól 699 Ft.

2.18. A Zabosfa webáruház 24 órán belül automatikus rendszerüzenetet küld a Fogyasztónak a szállítás várható időpontjáról, amennyiben a rendszerinti szállítási napon nem tudja teljesíteni a rendelést.

A szállítási és a számlázási cím megadása

2.19. A Fogyasztó csak az alábbi helységeken belüli szállítási címet adhat meg:

– Ásotthalom

– Bordány

– Deszk

– Domaszék

– Forráskút

– Kistelek

– Klárafalva

– Mórahalom

– Ruzsa

– Szatymaz

– Szeged

– Üllés

– Zákányszék

– Zsombó

2.20. A Szolgáltató fenntartja azon jogát, hogy a szállítási címként megadható helységek felsorolását módosítsa, mely módosításról a Fogyasztókat tájékoztatja.

2.21. A Fogyasztó a szállítási címet a lehető legpontosabban köteles megadni. A szállítási cím pontosságáért a Fogyasztó felel, amennyiben a címet hibásan jelölte és emiatt a Szolgáltató nem tudta teljesíteni a rendelést, a Szolgáltató semmilyen felelősséggel nem tartozik.

2.22. A Fogyasztó internetes böngészője elmentheti (beállítástól függ) a Fogyasztó korábban megadott szállítási címeit, amelyeket a Fogyasztó később egyszerű kijelöléssel ismét megadhat.

2.23. Amennyiben a Fogyasztó minden adatot kitöltött, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva léphet tovább.

Fizetés

2.24. A fizetésért a Szolgáltató nem számol fel díjat.

2.25.  A Fogyasztó az alábbi opciók közül választhat:

Fizetés átvételkor:

  • bankkártyával ()
  • készpénzzel

2.26. A megrendelés elküldésével a Fogyasztó elfogadja a Felhasználói feltételeket. Ekkor jön létre a Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés, amely a Fogyasztó oldalán fizetési kötelezettséget keletkeztet.

2.27. A fizetés minden esetben kiszállításkor történik.

2.28. Kiszállításkor a Szolgáltató – vagy a Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló, a kiszállítást végző harmadik fél, a „Szállító” – átadja a Fogyasztónak a megrendelt és leszállított termékek szállítását igazoló szállítólevelet, és esetlegesen felhívja a Fogyasztó figyelmét azon termékekre, amelyeket a Fogyasztó megrendelt ugyan, de nem voltak készleten, ezért vagy nem kerültek szállításra, helyettük helyettesítő termékek kerültek szállításra.

2.29. Helyettesítő termék kiszállítása esetén a Fogyasztó jogosult dönteni arról, hogy a teljesítést a helyettesítő termékekkel együtt elfogadja, a leszállított összetételben és mennyiségben veszi át és fizeti ki, vagy a teljesítést a helyettesített termékek vonatkozásában nem fogadja el. Ebben az esetben csak a leadott megrendelés szerinti termékek ellenértékét köteles megfizetni. A hiányzó termékek helyettesítése azonban nem jogosítja fel a Fogyasztót arra, hogy a megrendelésnek megfelelő termékek átvételét megtagadja.

2.30. A fizetés akként történik, hogy a Fogyasztó az előzetesen kiválasztott fizetési módnak megfelelően átadja a Szállító részére a készpénzt, vagy a bankkártyáját, hogy azt kezelve a Szállító teljesítse a tranzakciót, vagy a Fogyasztó bankkártyáját a Szállítónál lévő terminálnál használva maga teljesíti a tranzakciót.

2.31. A Szolgáltató az alábbi bankkártyákat fogadja el:

– Visa

– Mastercard

Számlázás

2.32. Amennyiben a Fogyasztó a termékeknek csak egy részét kívánja átvenni (ld. Kiszállítás), a visszáru értéke levonásra kerül a számlából, melyet a szállítólevél alapján állít ki a Szolgáltató.

2.33. A Fogyasztó a Szolgáltató részére történő fizetés után elektronikus úton kap a megadott e-mail címére. A számla Fogyasztó által ténylegesen átvett termékeket tartalmazza, valamint a rendelés után ténylegesen megfizetett pénzösszeget.

2.34. Lehetséges, hogy a Fogyasztó e-mail fiókjának beállítása miatt az elektronikus számla az e-mail fiók „Spam” mappájába érkezik, ezért ajánlott a „Spam” beállításainak ellenőrzése.

2.35. Amennyiben a Szolgáltató technikai okok miatt nem képes elektronikus számlát kiállítani a Fogyasztónak, a jogszabályi előírásoknak megfelelő gépi számlát állít ki, és azt postázza a Fogyasztó által megadott szállítási címre.

Kiszállítás

3.1. A Szolgáltató törekszik rá, hogy minden szállítást a rendelés Fogyasztó általi véglegesítést követő első munkanapon teljesítse, ellenkezőesetben a Szolgáltató automatikus e-emailben értesíti a Fogyasztót a szállítás várható időpontjáról.

3.2. A Fogyasztónak módjában áll telefonon keresztüli értesítést kérni a Szolgáltatótól a szállítás pontos időtartamát illetően.

3.3. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a forgalmi viszonyok, a rendelések nagy száma, vagy egyéb más ok miatt eltérhet a telefonon közölt időponttól.

3.4. A Fogyasztó köteles gondoskodni róla, hogy a szállításra kijelölt címen a rendszerinti szállítási időben ő maga, vagy egy, az általa a Szolgáltató által kiszállított termékek átvételére feljogosított 18. életévét betöltött harmadik személy (továbbiakban az „Átvevő”) jelen legyen a szállítás várható időpontjában.

3.5. Az Átvevő személy életkorát kétség esetén a Szolgáltató kérésére fényképes igazolvánnyal (pl. személyazonosító igazolvány, jogosítvány, stb) igazolja. Amennyiben az Átvevő életkorát nem igazolja fényképes igazolvánnyal, a Szolgáltató köteles megtagadni a teljesítést, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

3.6. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben a Fogyasztó által meghatározott címen nincs jelen a Fogyasztó, vagy az Átvevő, vagy az Átvevő életkorát elmulasztja igazolni a 3.5. pontban leírtak szerint, a Szolgáltatót nem terheli felelősség a teljesítés meghiúsulásáért.

3.7. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy az ő, vagy az Átvevő (jelen pontban együtt: a „Fogyasztó”) kötelessége meggyőződni arról, hogy az általa megrendelt termékek megfelelő mennyiségben, és – szemrevételezés útján történő ellenőrzés alapján – megfelelő minőségben kerültek kiszállításra. Amennyiben a Fogyasztó oldalán teljesítési kifogás merül fel, vagy nem kívánja vételi szándékát fenntartani, vagy azt módosítja, jogosult megtagadni az átvételt, és elállni a szerződéstől a kifogásolt termékek, vagy a teljes szállítmány vonatkozásában.

3.8. Amennyiben a Fogyasztó, vagy az Átvevő a megrendelt és kiszállított termékeknek csak egy részét vette át, úgy csak az átvett termékek ellenértékét köteles megfizetni.

3.9. Amennyiben a Fogyasztó, vagy az Átvevő a termékek átvételét megtagadta, a Szolgáltató az átvétel megtagadásáról jegyzőkönyvet vesz fel.

3.10. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben Átvevő a teljesítést elfogadta, Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a termékek esetleges mennyiségbeli eltérésért, vagy a termékek minőségének olyan hibájáért, amely szemrevételezés útján megállapítható volt.

Elállás

4.1. Fogyasztó a megrendelt termékek átvételétől számított 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől.

4.2. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Zabosfa webáruház rendszeren keresztül vásárolható egyes termékek gyorsan romlandóak, ezért amennyiben a szállításkor a termékeket átveszi, utóbb a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései értelmében nem jogosult elállni a szerződéstől. Ugyanez érvényes az olyan zárt csomagolású termékek tekintetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Szolgáltató a Fogyasztó, vagy az Átvevő által átvett gyorsan romló, illetve felbontott termékeket semmilyen körülmények között nem köteles visszavenni, és ellenértékének visszatérítésére sem kötelezhető.

Panaszok, Jogérvényesítési lehetőségek

5.1. Amennyiben a Fogyasztónak a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében eljáró személyek magatartásával, mulasztásával, a Szolgáltató által forgalmazott termékekkel, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással bármilyen jellegű panasza van, azt közölheti a Szolgáltatóval személyesen annak székhelyén (6787 Zákányszék, Zabosfa u. 1.), a székhelyre küldött postai küldeményben vagy elektronikus úton a contact@zabosfa.hu e-mail címre küldött e-mailben.

5.2. A Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni a szóbeli panaszt, és amennyiben ez szükséges, illetve lehetséges, orvosolja azt. Amennyiben a Fogyasztó a panasz kezelését nem tartja elégségesnek, vagy a panasz azonnali kivizsgálása, illetve orvoslása nem lehetséges a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, melyet érdemi válaszával együtt 15 napon belül megküldi a Fogyasztónak postai úton. A Fogyasztó írásbeli panaszára – érkezzen akár postai, akár elektronikus úton – a Szolgáltató a panasz beérkezésétől számított 15 napon belül írásban érdemben reagál.

5.3. Amennyiben a Fogyasztó panaszát a Szolgáltató nem orvosolta, vagy a Fogyasztónak a kiszállított termékek minősége, a felek között létrejött szerződés megkötése és teljesítése olyan sérelmet okozott, amelyet álláspontja szerint a Szolgáltató nem tud vagy nem kíván orvosolni, a Fogyasztó jogosult vitás ügyét bírósági eljárás útján, vagy a bírósági eljáráson kívül a Csongrád Megyei Békéltető Testület előtt indított eljárással rendezni.

5.4.  A Csongrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

telefonszám: +36-62/554-250/118

Fax: +36-62/426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Egyéb rendelkezések

A jelen ÁSZF-re, illetve a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (PTK) rendelkezései, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.